Informace o programu
Společnosti, které profesionálně řídí změny, jsou podle řady průzkumů dlouhodobě výrazně úspěšnější ve využívání zdrojů a tím i efektivnější při dosahování výsledků. Podstatný vliv na výsledek změny má schopnost projektových manažerů strukturovaně řídit změnové projekty a aktivní zapojení všech úrovní do změny. Účastníci programu se zdokonalí ve všech klíčových oblastech profesionálního řízení projektů v obchodních organizacích a ve spolupráci s interními a externími spolupracovníky.
Účastníci
Obchodní manažeři
Produktoví a projektoví manažeři
Marketingoví manažeři
Key account manažeři
Další pracovníci zodpovědní za realizaci změn v obchodních organizacích
Obsah
Význam řízení změn v obchodní organizaci
Projektové řízení jako nástroj pro řízení změny v obchodních organizacích
Vyvolání potřeby a zadání změnového projektu
Současné typické změny v obchodních organizacích vyvolané novými trendy v prodeji, digitalizací a chováním zákazníků
Komunikace při řízení změnových projektů
Typické chyby při řízení projektů a jejich eliminace
Příprava plánu pro realizaci změn ve vlastních firmách a týmech
Zkušenosti z jiných obchodních organizací a oponentura plánů
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Intenzivní 2denní prezenční trénink se stručným výkladem, diskusí vlastního rozpracovaného, připravovaného změnového projektu
Opční podpora formou koučování
Termíny
26. – 27. 3. 2025
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více