Informace o programu
Při „projektovém prodeji“ je klíčové se věnovat jen skutečným obchodním příležitostem a co nejvíce z nich přeměnit na objednávky. Přesto řada profesionálních obchodníků často postrádá podstatné informace a jejich práce i s velmi zajímavými příležitostmi je v lepším případě nestrukturovaná.
Na programu se obchodníci a manažeři prodeje seznámí s praktickou metodou O2O a získají metody, nástroje i dovednosti potřebné pro zvýšení úspěšnosti při využívání obchodních příležitostí.
Účastníci
Obchodníci, account manažeři, konzultanti
Manažeři pro klíčové zákazníky
Manažeři prodeje, vedoucí prodejních týmů a další pracovníci, kteří se podílejí na prodeji řešení firmám
Obsah
Kdy použít metodu O2O
Jak objektivně hodnotit obchodní příležitosti a věnovat se jen těm „skutečným“
Jak zvolit vhodnou „nabídkovou“ strategii
Identifikace rozhodovacího modelu zákazníka a získávání spojenců
Příprava klíčové prezentace z hlediska obsahu, struktury a taktiky
Aplikace metody O2O na vlastním obchodním případu
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem a diskuzí, případovou studií a praktickou aplikací u vybrané vlastní obchodní příležitosti
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více