Informace o programu
Společnosti, které systematicky řídí vztahy se svými nejdůležitějšími klienty, jsou podle řady průzkumů dlouhodobě úspěšnější. Podstatný vliv má jak celkový přístup firmy, tak i kvalita práce manažerů pro klíčové zákazníky. Nejlepší společnosti mají k dispozici více informací, dokáží do spolupráce zapojit více specialistů na obou stranách, využívají všechny relevantní obchodní příležitosti a budují vzájemně výhodné partnerství.
Účastníci programu se zdokonalí ve všech klíčových oblastech profesionálního řízení vztahů s významnými zákazníky a při spolupráci s nimi budou dosahovat ještě lepších výsledků.
Účastníci
Key account manažeři
Obchodníci a manažeři zodpovědní za řízení vztahů s významnými klienty
Obsah
Key Account Management – nadhled
Získání informací a porozumění zákazníkovi
Analýza vztahů se zákazníkem
Stanovení cílů a strategie vedoucí k jejich dosažení
Řízení spolupráce, zákaznický plán
Identifikace a využití obchodních příležitostí
Vytvoření a prodej hodnoty zákazníkovi
Měření a hodnocení spolupráce
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Intenzivní 2denní prezenční trénink se stručným výkladem, diskuzí, praktickým nácvikem a aplikací u vybraného zákazníka
Opční podpora formou koučování
Termín
20. – 21. 5. 2025
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více