PONOŘTE SE DO PRODEJE ZALOŽENÉHO NA HODNOTĚ

Prodej založený na hodnotě (Value Based Selling - VBS) spočívá v pochopení potřeb zákazníka, vytvoření dokonalého řešení - a teprve poté jeho předvedení. Jde o prodej na základě hodnoty, nikoliv ceny, což vám přináší výhodu na stále více konkurenčním trhu.

HODNOTA NENÍ O CENĚ. JDE O SKUTEČNÉ POROZUMĚNÍ.

Prodej založený na hodnotě se mění – nyní se více než kdy jindy musíme vžít do situace zákazníka. Co skutečně potřebuje nebo chce? Jak vnímá hodnotu? Jak nám může lepší pochopení VBS pomoci navázat s ním kontakt? Ponořme se…

Promluvme si o tom!
PRODEJ ZALOŽENÝ NA HODNOTĚ

ZMĚŇTE ZPŮSOB PRODEJE

Zákazníci dnes očekávají více než jen skvělý produkt – očekávají řešení svých obchodních problémů. Jenny Rahmová z Mercuri International vysvětluje, jak může prodej založený na hodnotě pomoci vašim prodejním týmům zůstat konkurenceschopnými a relevantními na stále náročnějším trhu. Zde se dozvíte, proč VBS potřebujete – právě teď.

Získejte konzultaci

VÝHODY PRODEJE ZALOŽENÉHO NA HODNOTĚ

Přechod od modelu prodeje zaměřeného na produkt k prodeji zaměřenému na zákazníka přináší řadu výhod, a to jak z hlediska krátkodobého zvýšení obratu, tak z hlediska dlouhodobého růstu.

Zvýšení úspěšnosti

Když porozumíte potřebám zákazníka, je mnohem snazší přejít k uzavření prodeje.

Read more

Prodej za vyšší ceny

Prokázání celkové hodnoty produktu vám umožní účtovat prémiovou cenu – a nejen nabízet nižší ceny než konkurence.

Read more

Budování dlouhodobých vztahů

Znalost zákazníka je klíčem k navázání smysluplných vztahů, které jsou základem dlouhodobého úspěchu.

Read more

E-BOOK: „CO ZNAMENÁ HODNOTA" V ROCE 2022?

Všichni víme, co znamená písmeno "v" ve zkratce VBS – ale jak vlastně zákazník vnímá "hodnotu" v roce 2022? A je čas znovu se podívat na způsob, jakým prodáváme?

Stáhnout e-book

PŘÍPADOVÁ STUDIE ABB

ABB je jen jednou z mnoha společností, které zaznamenaly měřitelné zlepšení prodeje díky tréninku prodeje založeného na hodnotě ve spolupráci s Mercuri International. Díky realizaci projektu VBS pro divizi Elektrifikace společnosti ABB došlo k revolučnímu zlepšení výkonnosti obchodníků.

Přečtěte si případovou studii v angličtině
ZAČÍNÁME

PRODEJ ZALOŽENÝ NA HODNOTĚ MERCURI INTERNATIONAL

Chcete získat rychlý přehled o tom, jak přesně aplikujeme trénink Prodej založený na hodnotě? Náš produktový list vám poskytne potřebné podrobnosti.

Zobrazit produktový list v angličtině

Kontrolní seznam přidané hodnoty pro zákazníky

Při prodeji založeném na hodnotě může být těžké vědět, kde začít – proč si tedy nestáhnout náš přehledný kontrolní seznam pro poskytování skutečné hodnoty zákazníkům?

Stáhnout kontrolní seznam v angličtině

VBS V ČÍSLECH

Proč je prodej založený na hodnotě tak důležitý pro budování dlouhodobého růstu prodeje? Podívejte se na infografiku a zjistěte to.

Zobrazit infografiku v angličtině
JE ČAS ZAČÍT PRODÁVAT HODNOTU

V ČEM SPOČÍVÁ ODLIŠNÝ PŘÍSTUP MERCURI INTERNATIONAL?

Mercuri International se specializuje na prodejní výkonnost a pomáhá dosahovat vynikajících výsledků v prodeji prostřednictvím rozvoje obchodníků a prodejních procesů. Našim klientům nabízíme řešení na míru, která zvyšují prodejní výsledky a umožňují dosáhnout “sales excellence”.

TRÉNINK VBS SPOLEČNOSTI MERCURI INTERNATONAL

DOKONALÝ PRŮVODCE KONCEPTEM VBS

Shromáždili jsme řadu podkladů, které vám pomohou pochopit a co nejlépe využít prodej založený na hodnotě.

Proč je prodej založený na hodnotě tak důležitý?

Proč je prodej založený na hodnotě tak důležitý pro transformaci prodeje? Prozkoumáme trend směřující k prodejnímu modelu zaměřenému na zákazníka.

Read more

Jaký je hlavní trend v prodeji? Zkoumáme měnící se povahu hodnoty

Letošním top trendem je "orientace na hodnotu pro zákazníka" - zkoumáme měnící se povahu hodnoty a její význam pro prodej.

Read more

Co je tvorba hodnoty v prodeji?

Co rozumíme pod pojmem "tvorba hodnoty" v prodeji? Podíváme se na to, jak se z produktového experta stát zákaznický orientovaným odborníkem.

Read more

PROMLUVME SI O TOM!

Rádi bychom věděli, s jakým největším problémem se potýkáte, když se snažíte přesvědčit zákazníka o skutečné hodnotě má vašeho produktu nebo služby. Díky tomu vás můžeme připravit na budoucnost s prodejem založeným na hodnotě.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.