Kromě vynikajících prodejních schopností vyžaduje úspěšné řízení vztahů s klíčovými zákazníky i velmi dobrou organizaci, efektivní systém a jasně strukturované a v každodenní praxi používané procesy.
Náš komplexní a vysoce účinný model vytvořený společně s univerzitou St. Galen ve Švýcarsku je určen pro řízení vztahů se strategicky významnými firemními zákazníky jak na lokální, tak i mezinárodní a globální úrovni, pro malé, středně velké i velké organizace.
Manažery prodeje a account manažery podporujeme především v těchto oblastech:
- audity a analýzy systému ACM
- implementace systému řízení vztahů s klíčovými zákazníky
- výběr a kategorizace strategicky významných a klíčových zákazníků
- výběr a tvorba odpovídajících cílů a ukazatelů v oblasti KAM
- tvorba růstově orientovaných zákaznických plánů
- systematický sběr a aktualizace informací o klíčových zákaznících
- řízení zákaznických týmů
- prodejní procesy a postupy při práci s klíčovými zákazníky
- vyjednávaní s klíčovými zákazníky
- týmový rozvoj manažerů pro klíčové zákazníky na míru
- koučování manažerů pro klíčové zákazníky
- individuální rozvoj account manažerů formou účasti na programu Account Management a dalších programech Mercuri International Business School
Chcete se dozvědět více, jak úspěšně řídit vztahy s klíčovými zákazníky?
KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651