Kromě vynikajících prodejních schopností vyžaduje úspěšné řízení vztahů s klíčovými zákazníky i velmi dobrou organizaci, efektivní systém a jasně strukturované a v každodenní praxi používané procesy.
Náš komplexní a vysoce účinný model vytvořený společně s univerzitou St. Galen ve Švýcarsku je určen pro řízení vztahů se strategicky významnými firemními zákazníky jak na lokální, tak i mezinárodní a globální úrovni, pro malé, středně velké i velké organizace.
Manažery prodeje a account manažery podporujeme především v těchto oblastech:
- audity a analýzy systému ACM
 - implementace systému řízení vztahů s klíčovými zákazníky
 - výběr a kategorizace strategicky významných a klíčových zákazníků
 - výběr a tvorba odpovídajících cílů a ukazatelů v oblasti KAM
 - tvorba růstově orientovaných zákaznických plánů
 - systematický sběr a aktualizace informací o klíčových zákaznících
 - řízení zákaznických týmů
 - prodejní procesy a postupy při práci s klíčovými zákazníky
 - vyjednávaní s klíčovými zákazníky
 - týmový rozvoj manažerů pro klíčové zákazníky na míru
 - koučování manažerů pro klíčové zákazníky
 - individuální rozvoj account manažerů formou účasti na programu Account Management a dalších programech Mercuri International Business School
 
Chcete se dozvědět více, jak úspěšně řídit vztahy s klíčovými zákazníky?
KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651