Zákaznické služby mají přímý vliv na loajalitu a opakované nákupy zákazníků, a tím i na firemní výsledky. Proto musí být z pohledu zákazníků dostatečně kvalitní, ale zároveň i přiměřeně efektivní. To vyžaduje jak velmi dobré systémy, procesy, organizaci a řízení, tak i profesionální
a příjemný výkon pracovníků poskytujících služby.
Specialisté Mercuri International vám mohou pomoci především
v těchto oblastech:
- formulace strategie a cílů pro poskytování služeb
- optimalizace procesů a systémů řízení služeb
- tvorba manuálů, doporučených postupů a pomůcek pro pracovníky
ve službách - rozvoj manažerů, kteří vedou pracovníky poskytující služby
- tréninkové programy pro pracovníky zákaznických služeb
- rozvoj „servisního“ přístupu, motivace a týmové spolupráce pracovníků poskytujících zákaznické služby
V jakých typech služeb pomáháme:
- zákaznická centra a „call centra“
- oddělení péče o zákazníky a podpory prodeje
- odborné technické servisy
- oddělení příjmu objednávek a přepážkových služeb
- recepční a další služby
S kým pracujeme:
- manažeři zodpovědní za kvalitu a efektivitu zákaznických služeb
- vedoucí pracovníků poskytující služby
- pracovníci zákaznických služeb a podpory prodeje
- pracovníci odborných servisů
Chcete se dozvědět více, jak vám můžeme pomoci v oblasti zákaznických služeb?
KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651