ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY

Zákaznické služby mají přímý vliv na loajalitu a opakované nákupy zákazníků, a tím i na firemní výsledky. Proto musí být z pohledu zákazníků dostatečně kvalitní, ale zároveň i přiměřeně efektivní. To vyžaduje jak velmi dobré systémy, procesy, organizaci a řízení, tak i profesionální
a příjemný výkon pracovníků poskytujících služby.

Specialisté Mercuri International vám mohou pomoci především
v těchto oblastech:
  • formulace strategie a cílů pro poskytování služeb
  • optimalizace procesů a systémů řízení služeb
  • tvorba manuálů, doporučených postupů a pomůcek pro pracovníky
    ve službách
  • rozvoj manažerů, kteří vedou pracovníky poskytující služby
  • tréninkové programy pro pracovníky zákaznických služeb
  • rozvoj „servisního“ přístupu, motivace a týmové spolupráce pracovníků poskytujících zákaznické služby 
V jakých typech služeb pomáháme:
  • zákaznická centra a „call centra“
  • oddělení péče o zákazníky a podpory prodeje
  • odborné technické servisy
  • oddělení příjmu objednávek a přepážkových služeb
  • recepční a další služby 
S kým pracujeme:
  • manažeři zodpovědní za kvalitu a efektivitu zákaznických služeb
  • vedoucí pracovníků poskytující služby
  • pracovníci zákaznických služeb a podpory prodeje
  • pracovníci odborných servisů

Chcete se dozvědět více, jak vám můžeme pomoci v oblasti zákaznických služeb?

KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651