Budoucnost prodeje - prodej se mění rychleji než kdy dříve
Co bychom měli dělat, když probíhá tolik rychlých změn v obchodním prostředí? Jaké technologie jsou důležité? Do čeho bychom měli investovat? Co upřednostnit a jak dělat správná rozhodnutí? Velmi snadno se můžeme cítit zahlceni a paralyzováni narůstajícím množstvím informací. Obrátili jsme se na vrcholové obchodní manažery, aby se podíleli na našem průzkumu BUDOUCNOST PRODEJE (THE FUTURE STATE OF SALES) s cílem ověřit, jaké trendy jsou nejdůležitější pro jejich budoucí obchodní úspěchy. Na průzkumu se podílelo více než 1000 manažerů, což nám umožnilo získat velmi zajímavé výsledky prezentované v této zprávě.

”Budoucími vítězi budou ti, kdo porozumí, jak se těmto rychlým změnám přizpůsobit a promění je na příležitosti, které využijí. ”

NĚKOLIK KLÍČOVÝCH VÝSTUPŮ…
85 %...
… obchodních manažerů považuje orientaci na hodnotu pro zákazníky za zásadní pro budoucí úspěch
68%...
obchodních manažerů hodnotí prodej na dálku jako zásadní pro budoucí konkurenceschopnost
75 %...
… obchodních manažerů považuje inovaci produktů a služeb za zásadní pro obchodní úspěch
BUDOUCNOST PRODEJE – ZPRÁVA
Věříme, že prezentované trendy vám poskytnou inspiraci a návod k řízení vašich obchodních aktivit správným směrem. Díky chytrým rozhodnutím můžete trendy využít k akceleraci a lepším obchodním výsledkům. Současně tím zvýšíte motivaci a hrdost vašich zaměstnanců, že pracují ve firmě orientované na budoucnost.