Co bude dál
Mercuri International vytvořila zprávu, která zkoumá její obrovský potenciál a to, jak se vyhnout některým etickým a praktickým problémům, které její využívání přináší.
Umělá inteligence v prodeji
Navigace v nové éře s pokročilou umělou inteligencí. Podívejte se na přehled některých témat, která jsou obsažena v naší nejnovější komplexní zprávě o využití umělé inteligence v prodeji.
Přečtěte si článekŘízení lidí pomocí AI: Využití umělé inteligence pro nábor, rozvoj dovedností a trénink prodejců
Oblast HR prošla pozoruhodnou proměnou a posunula se od administrativních úkolů ke strategickým rolím. Vliv umělé inteligence na nábor, rozvoj dovedností a trénink prodejců nesporně otevírá cestu strategické funkci HR založené na datech, která je hnací silou organizačního úspěchu.
Přečtěte si článekDemystifikace umělé inteligence
Vliv umělé inteligence na marketing B2B je nepopiratelný a představuje spoustu příležitostí pro růst a inovace. Aby však firmy skutečně využily obrovský potenciál umělé inteligence, je nezbytné, aby si definovaly jasnou strategii.
Přečtěte si článek