Prodej ve 3. miléniu

Budoucnost prodejců

Tato nejstarší profese se dynamicky vyvíjela v čase, aby odpovídala měnícím se požadavkům nových generací. Nyní nastal čas na další vlnu změn. Tentokrát ale nejde o postupnou změnu, ale o transformaci. Technologie transformují způsoby nakupování zákazníků, což nutí prodejce, aby transformovali způsoby prodeje. Ti, kdo na to reagují a jsou ochotni změny provést, se na této vlně svezou a posunou svoji prodejní organizaci i vlastní kariéru na vyšší úroveň. Alvin Tofler před mnoha lety předpověděl: “Negramotnost ve 21. století nebude znamenat neschopnost číst a psát. Negramotný bude ten, kdo nebude schopen se učit, odnaučit a znovu naučit již zapomenuté”.

Proč je nutné se přizpůsobit?

Jednoduše proto, že digitalizovaný svět dramaticky navýšil množství informací, které mají vaši zákazníci k dispozici. Zákazníci tak absolvují stále větší část své nákupní cesty předtím, než se vůbec setkají s prodejcem. Digitální zralost všeobecně roste, ale mezi různými obory se liší. 

Rozvojové oblasti prodejce 3. milénia

  • Porozumění novému nákupnímu chování
  • Přítomnost na nákupní online cestě zákazníka
  • Úspěšný první kontakt
  • Porozumění zákazníkovi, jeho očekáváním, problémům a potřebám
  • Příprava nabídky a argumentace
  • Prezentace a obhájení nabídky
  • Překonání rezistence a uzavření obchodu
  • Úspěšné zvládání komunikačních nástrojů

Přizpůsobte váš prodej podmínkám 3. milénia způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:

Trénink prodejního týmu na míru
Tréninkový program – Prodej ve 3. miléniu
Manažerský workshop
Bezplatné konzultační setkání