Informace o programu
Vyjednávání s obchodními partnery se v posledních letech stalo ve většině oborů běžnou obchodní praxí. Do vyjednávání se zapojuje větší počet pracovníků jak na straně dodavatelů, tak i odběratelů.
Schopnost správně určit vyjednávací situaci, stanovit si odpovídající cíle a vhodným způsobem vést vlastní jednání – to jsou dovednosti, které mohou zásadně ovlivňovat rentabilitu jednotlivých obchodních případů.
Účastníci
Obchodníci, prodejci, reprezentanti, konzultanti
Manažeři pro klíčové zákazníky
Manažeři prodeje, vedoucí týmů a další pracovníci, kteří vedou obchodní jednání a s klienty nebo dodavateli vyjednávají o obchodních podmínkách
Obsah
Vyjednávání jako součást prodejního procesu
Porozumění jednotlivým krokům vyjednávání
Příprava položek pro vyjednávání z hlediska jejich hodnoty pro nás a pro zákazníka
Definování strategie a cílů při obchodním vyjednávání
Vyjasnění pozic a zájmů při vyjednávání
Získání a porozumění požadavkům obchodního partnera při vyjednávání
Předkládání návrhů v souladu s pozicí a zájmy protistran
Vyjednávací styly při obchodním jednání
Taktiky a triky používané při obchodních jednáních
Vyjednávání vedoucí k oboustranné dohodě
Příprava na nejbližší vyjednávací situaci
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na intenzivním 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem, praktickým nácvikem v různých vyjednávacích situacích a přípravou na nejbližší vyjednávání
Termín
27. – 28. 5. 2025
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více