Informace o programu
Systematický způsob práce, efektivní využívání času a jasné priority jsou podmínkou úspěchu pro každého obchodníka, především pokud má na starost spolupráci s větším počtem zákazníků a „prospektů“.
Účastníci programu zdokonalí potřebné dovednosti a získají praktické nástroje pro zvýšení osobní efektivity a plánování prodejních aktivit vedoucích k lepším prodejním výsledkům.
Účastníci
Obchodníci, prodejci, reprezentanti v situaci opakovaného prodeje většímu počtu firemních zákazníků
Vedoucí prodejních týmů
Manažeři prodeje
Obsah
Zásady práce s časem – principy time managementu 4. generace v práci obchodníka
Nástroje vedoucí ke správné životní rovnováze (well-being)
Cílová struktura portfolia zákazníků dle počtu, velikosti potenciálu a míry jeho využití
Optimalizace struktury zákaznického portfolia
Segmentace zákazníků a „prospektů“
Efektivní plánování zákaznických aktivit se stávajícími i potenciálními zákazníky
Pracovní model obchodníka a jeho dodržování
Organizace času, práce s úkoly a prioritami
Řízení zákaznické báze – aplikace ve vlastní pracovní situaci
Forma
Individuální příprava – zamyšlení se nad svým regionem a svěřenými zákazníky
Účast na 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem a diskuzí, praktickým nácvikem s využitím business simulace a určením vlastních priorit a akčního plánu
Termín
9. – 10. 4. 2025
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více