SYSTÉM PRÁCE SE ZÁKAZNÍKY

Informace o programu

Určování priorit a plánování aktivit v případě většího počtu zákazníků

Systematický způsob práce a jasné priority jsou podmínkou úspěchu především pro obchodníky zodpovědné za rozvoj obchodní spolupráce s větším počtem zákazníků a „prospektů“.
Účastníci programu zdokonalí potřebné dovednosti a získají praktické nástroje pro plánování prodejních aktivit, což povede k vyšší efektivitě při prodeji většímu počtu zákazníků.

Účastníci

  • Obchodníci, prodejci, reprezentanti v situaci opakovaného prodeje většímu počtu firemních zákazníků
  • Vedoucí prodejních týmů
  • Manažeři prodeje

Obsah

  • Určení současné a cílové struktury portfolia zákazníků dle počtu, velikosti potenciálu a míry jeho využití Různé cesty vedoucí k optimální struktuře zákaznického portfolia
  • Segmentace zákazníků a „prospektů“ pro efektivní plánování a řízení prodejních aktivit
  • Efektivní plánování zákaznických aktivit se stávajícími i potenciálními zákazníky
  • Řízení zákaznické báze – aplikace ve vlastní pracovní situaci

Forma

  • Individuální příprava s využitím e-modulů
  • Účast na 2denním tréninku:
    • stručný výklad a diskuze
    • praktický nácvik s využitím business simulace
    • určení vlastních priorit a akčního plánu
  • Další rozvoj prostřednictvím e-modulů
  • Realizace akčního plánu
  • Možnost implementační podpory
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace