Informace o programu
Systematický způsob práce a jasné priority jsou podmínkou úspěchu především pro obchodníky zodpovědné za rozvoj obchodní spolupráce s větším počtem zákazníků a „prospektů“.
Účastníci programu zdokonalí potřebné dovednosti a získají praktické nástroje pro plánování prodejních aktivit, což povede k vyšší efektivitě při prodeji většímu počtu zákazníků.
Účastníci
Obchodníci, prodejci, reprezentanti v situaci opakovaného prodeje většímu počtu firemních zákazníků
Vedoucí prodejních týmů
Manažeři prodeje
Obsah
Cílová struktura portfolia zákazníků dle počtu, velikosti potenciálu a míry jeho využití
Optimalizace struktury zákaznického portfolia
Segmentace zákazníků a „prospektů“
Efektivní plánování zákaznických aktivit se stávajícími i potenciálními zákazníky
Efektivní pracovní model a jeho dodržování
Organizace času, práce s úkoly a prioritami
Řízení zákaznické báze – aplikace ve vlastní pracovní situaci
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem a diskuzí, praktickým nácvikem s využitím business simulace a určením vlastních priorit a akčního plánu
Termín
18. – 19. 4. 2023
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
VícePřihláška - objednávka
Vyberte datum
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více