SOCIAL SELLING

Informace o programu

Social selling, využívání sociálních sítí při prodeji firmám, není žádným módním výstřelkem, ale v řadě oborů již běžnou realitou s rostoucím významem. Podle aktuálních průzkumů 75 % kupujících využívá při rozhodování sociální sítě. Prodejci, kteří používají sociální média, jsou schopni si domluvit podstatně více osobních nebo virtuálních schůzek a dosahují lepších výsledků.
Účastníci programu získají nástroje a náměty, jak využívat sociální sítě při získávání nových zákazníků i rozvoji spolupráce se stávajícími.

Účastníci
Profesionální obchodníci, account manažeři
Manažeři prodeje, vedoucí prodejních týmů

Obsah
Sociální sítě při prodeji – různé aspekty, formy
Kdy má pro obchodníka smysl využívat sociální sítě
Jak úspěšně využívat sociální sítě při prodeji – 4 klíčové kompetence obchodníka
Příprava plánu pro efektivní používání sociálních sítí ve vlastní situaci

Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 1denním prezenčním tréninku se stručným výklad s příklady, diskuzí, praktickými cvičeními a vlastní aplikací

Termín
8. 4. 2025

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška - objednávka

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

Tickets

Kč14 000.00

Registration Information

Booking Summary

1
x standardní vstupenky
Kč14 000.00
Total Price
Kč14 000.00

Nezávazná rezervace