Informace o programu
Výsledky obchodníků nevznikají náhodně, ale jsou důsledkem dobře promyšlených kroků. Jejich práce proto nemůže vycházet jen z improvizace, ale musí být součástí konkrétního a na míru šitého plánu. Zaměření prodejních aktivit správným směrem dříve nebo později přinese lepší prodejní výsledky a naplnění prodejních cílů firmy. Účastníci programu porozumí rolím, které si musí efektivní manažer prodeje osvojit. Naučí se stanovovat vhodné cíle a výkonnostní kritéria, analyzovat „sales performance“ a efektivně vést individuální řídící rozhovory s obchodníky.
Účastníci
Manažeři prodeje
Vedoucí prodejních týmů
Obsah
Řízení výkonu obchodníků pomocí metody VPAK
Určení prodejní politiky
Nastavení kritérií pro hodnocení prodejních výsledků
Určení standardů v oblasti portfolia zákazníků nebo obchodních příležitostí, prodejních aktivit a kompetencí
Jak analyzovat „sales performance“ a stanovit akční plán
Příprava a vedení motivačního individuálního rozhovoru s obchodníkem
Podpora obchodníka při realizaci akčního plánu
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem, diskuzí, případovou studií a praktickým nácvikem v typických modelových situacích
Termín
23. – 24. 4. 2025
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více