Informace o programu
Nové technologie zásadním způsobem rozšířily možnosti kontaktů se zákazníkem a zvýšily význam prodeje na dálku (remote selling) při prodeji firmám.
Absolvování programu pomůže obchodníkům získat nové znalosti a osvěžit si některé známé, ale méně využívané dovednosti, vedoucí k větší úspěšnosti při prodeji na dálku.
Účastníci
Všichni obchodníci a account manažeři, kteří se svými zákazníky alespoň občas jednají vzdáleným způsobem
Vedoucí prodejních týmů, jejichž obchodníci prodávají vzdáleně
Obsah
Rozdíl mezi osobním jednáním a jednáním na dálku
Sběr informací o zákazníkovi na webu
Příprava na virtuální schůzku pomocí metody 4S
Příprava – kontrolní seznam
Efektivní využití virtuálních setkání
Aktivní poslouchání
Efektivní virtuální komunikace
Použití storytellingu pro zaujetí vašich posluchačů
7 tipů pro efektivní prodej po telefonu
Forma
Digitální rozvojová cesta přístupná 6 měsíců
Interaktivní e-moduly
Materiály pro implementaci a k dalšímu využití ke stažení
Certifikát
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
VícePřihláška na trénink
Vyberte datum
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více