Informace o programu
Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj hodnotu a vybrat nebo vytvořit řešení, které mu ji přinese. Vzhledem k zásadně změněné situaci tradiční prodejní postupy velmi často selhávají.
Účastníci programu se seznámí s technikami a postupy, které jim pomohou efektivně používat prodej založený na hodnotě.
Účastníci
Prodejci, obchodníci, account manažeři
Vedoucí prodejních týmů a manažeři prodeje
Obsah
Porozumění prodeji založenému na hodnotě
Prozkoumat: jak provést důkladnou analýzu potřeb zákazníka včetně jeho cílů a nákupních motivů
Vytvořit: jak navrhnout nejlepší možné řešení obsahující skutečnou hodnotu pro zákazníka
Prezentovat: jak správně prodat vaše řešení všem klíčovým osobám
Dohodnout: jak úspěšně uzavřít obchod
Paralelní práce na vlastním obchodním případu
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním prezenčním tréninku
Projektové úkoly a práce na vlastním obchodním případu mezi jednotlivými tréninky
Termín
26. – 27. 5. 2026
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
VícePřihláška - objednávka
Vyberte datum
| Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet | 
|---|---|---|---|---|
| 
										Termín
										Od Do  | 
									Místo | Konzultant/Trenér | 
										Cena
										 Kč (+DPH)  | 
									
										Počet
										 | 
																	
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více