Informace o programu
Při prodeji firmám (B2B) se obchodníci poměrně často dostávají do situace, kdy se u potenciálních i stávajících zákazníků opakovaně setkávají s jedním
konkurentem – často velmi silným. Standardně používané postupy nebo různé kreativní pokusy nefungují nebo jen velmi výjimečně.
Na programu se manažeři a obchodníci seznámí s velmi účinným praktickým konceptem „6BF“. Naučí se, jak přizpůsobit konkurenční situaci svůj přístup a jednání a vytvoří si vlastní konkurenční prodejní argumentaci. U zákazníků budou jednat sebevědomějším a efektivnějším způsobem a hlavně „vyhrají“ nad konkurencí ve větším počtu případů.
Účastníci
Obchodníci, account manažeři
Vedoucí prodejních týmů a manažeři prodeje
Obsah
Koncept „6BF“
Systematická prodejní argumentace využívající naše přednosti
Argumentace minimalizující přednosti konkurence
Vytvoření optimálního konkurenčního prodejního postupu
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním tréninku s výkladem, diskuzí a přípravou vlastního postupu
Termín
21. – 22. 5. 2025
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více