Informace o programu
Prodej se mění rychleji než kdy jindy. Konkurenční tlak, změny v chování zákazníků, tempo inovací, nové technologie a měnící se hodnoty… To vše se promítá do trendů, ke kterým se musí firmy postavit. Změny jsou tedy nezbytné. Jde o to vybrat priority pro svoji firmu či tým a připravit se na blízkou i vzdálenější budoucnost.
Důvěra byla vždy hlavním motorem úspěchu. Studie prokazují, že důvěryhodné firmy mají více loajálních zákazníků, vyšší příjmy, zisk a tržní hodnotu. Kromě toho důvěra snižuje fluktuaci, podporuje spolupráci mezi kolegy a zvyšuje loajalitu k firmě. Jak jí dosáhnout?
Účastníci
Vrcholoví manažeři, ředitelé prodeje a marketingu, vedoucí prodeje, kteří iniciují nebo jsou zodpovědní za změny v řízení prodeje a kteří hledají inspiraci pro své tržní plánování
Obsah
Deset hlavních trendů ovlivňujících budoucnost prodeje
Orientace na hodnotu
Hybridní prodej
Transformace prodejních dovedností
Myšlenkové vedení
Sladění prodeje a marketingu
Šest zásadních dimenzí důvěry v B2B prodeji
Hodnocení stavu ve společnostech a týmech účastníků
Individuální náměty a doporučení na opatření
Forma
Absolvování digitální rozvojové cesty (dokumentace ke stažení)
Individuální příprava – analýza vlastní situace a potřebných změn v řízení prodeje a využití důvěry ve vlastní firmě
Účast na 2denním prezenčním manažerském workshopu
Příprava plánu pro realizaci změn či opatření
Termín
29. – 30. 4. 2025
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více