Podívejte se na devět tezí, které vyplynuly z průzkumu Mercuri International zaměřeného na vzdálený prodej. Výstupy průzkumu v angličtině si můžete stáhnout zde nebo si můžete prohlédnout zajímavou infografiku o hybridním prodeji v angličtině zde.
Devět tezí pro budoucí B2B prodej
Budoucnost B2B prodeje je hybridní
Osobní schůzky budou nezbytné, zejména pro vytváření vztahů při získávání nových zákazníků
V budoucnosti bude více rozhodovat počet kontaktů se zákazníkem než počet osobních setkání
Využívání sociálních sítí bude mít ještě větší význam, zejména při akvizici nových zákazníků
Schopnosti obchodníků se musí přizpůsobit novým požadavkům (online schůzky), tyto nové dovednosti je třeba systematicky rozvíjet
Online zákaznické schůzky zvýší kapacitu obchodníků, tu lze využít ke zvýšení tržních aktivit
Online schůzky také pomohou interním pracovníkům prodeje efektivněji pracovat se zákazníky a posunout tyto aktivity na vyšší úroveň
Používání online zákaznických schůzek kromě zvyšování prodejní kapacity také pomáhá redukovat uhlíkovou stopu prodeje
Změny v prodejních aktivitách přinášejí nové požadavky na řízení prodeje
Chcete více rozvíjet své pracovníky v oblasti hybridního prodeje? Kontaktujte nás!