AKČNÍ PROGRAMY

Pomůžeme vám rychle zvýšit úspěšnost prodeje v prioritní oblasti
 

Aktuální prodejní priority – ať už se jedná o nový produkt, prioritní zákaznický segment nebo aktuálně ne zrovna úspěšně zvládaná fáze prodejního procesu – není možné řešit běžným rozvojovým programem, jehož účinek se projeví především v delším časovém horizontu. V takovém případě je ideálním řešením tzv.„akční program“.

Standardní použití této metody zahrnuje přípravu nového nebo optimalizovaného způsobu práce s využitím nejlepších současných postupů,
1 – 2 denní intenzivní trénink a cílenou podporu při používání v praxi.

Výsledkem projektu je podstatné zvýšení výkonnosti a zlepšení výsledků v definované prioritní prodejní oblasti.
 

Proč jsou akční programy tak efektivní?
  • nový postup vychází z běžného způsobu práce obchodníků a „jen“ ho zlepšuje
  • při tréninku se využívají znalostí a zkušenosti účastníků, to znamená, že je velmi praktický a pro obchodníky motivační
  • projekt řeší aktuální prodejní priority a problémy (produkty, zákazníky apod.), a proto poskytuje konkrétní smysluplnou podporu obchodníkům v jejich každodenní práci
  • akční programy nejen připravují obchodníky na důležitou opakovanou situaci, ale také zvyšují jejich sebevědomí a motivaci

Chcete vědět více o akčních programech?

KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651