PROČ JE HYBRIDNÍ PRODEJ BUDOUCNOSTÍ PRODEJE...
Jak tedy vyvážit osobní a virtuální prodej? A jaké dovednosti budeme potřebovat, abychom zůstali v příštích letech skutečně konkurenceschopní? V našem průzkumu jsme oslovili vrcholové manažery a manažery prodeje a získali řadu zajímavých poznatků a závěrů, které najdete ve zprávě "The Hybrid Selling Report 2021".

PŘEHLED...
Chcete přehledné shrnutí zprávy o hybridním prodeji? Naše infografika obsahuje klíčová čísla a ukazuje trendy, potenciální zvýšení produktivity a možná úskalí.
ZOBRAZIT INFOGRAFIKUCo teď?
Je hybridní prodej "novou normou"? Co nám nová zjištění říkají o trendech ovlivňujících moderní prodejní techniky? Náš pětiminutový blogový příspěvek se zabývá těmito důležitými otázkami.
Přečíst příspěvekCO ZE ZJIŠTĚNÍ VYPLÝVÁ PRO VÁS A VAŠI ORGANIZACI?
S neustále se měnícím podnikatelským prostředím dochází k velkému posunu.
Co vlastně znamená hybridní prodej?
PRODUKTIVITA PRODEJE
Budoucnost je hybridní. Obchodníci a prodejci mohou být díky hybridnímu prodeji 4krát produktivnější. Prodej se odklání od tradičních prodejních modelů – k neefektivním způsobům už není cesty zpět.
BUDOUCÍ ZPŮSOB PRODEJE
Každá online schůzka šetří a vytváří čas pro důležité a pečlivě vybrané osobní setkání, využijte tedy všechna setkání naplno.
JINÉ DOVEDNOSTI
Požadované dovednosti prodejců, pracovníků v kancelářích a manažerů prodeje se významně mění.
VYUŽÍVEJTE INTERNÍ PRODEJCE
Díky hybridnímu prodejnímu přístupu se mohou o dříve spíše opomíjené menší zákazníky starat interní prodejci a pracovníci podpory prodeje.

JSTE SOUČÁSTÍ PRODEJNÍHO TÝMU ZÍTŘKA?
Na základě závěrů našeho nedávného průzkumu se více zaměříme na některá zjištění a jejich důsledky pro prodejní týmy zítřka. Co přesně znamená hybridní prodej pro produktivitu? A co bude třeba udělat, aby byl úspěšný?
STÁHNOUT ČLÁNEKPŘIPRAVTE SVŮJ PRODEJNÍ TÝM NA BUDOUCNOST...
Při pohledu na budoucí stav prodeje je jisté, že budoucnost je hybridní. Je na čase zvýšit kvalifikaci a poskytnout týmům nástroje, které potřebují k efektivnímu jednání se zákazníky ve světě online i prezenčních setkání. Společnost Mercuri International vás podpoří v každém kroku při uskutečňování udržitelných změn ve vašem prodejním týmu. Jsme si vědomi, že potřeby každého našeho partnera jsou jiné – proto vytváříme modulární flexibilní tréninky a rozvojová řešení, která vašim týmům pomohou dosahovat vynikajících prodejních výsledků.
PRODEJ NA DÁLKU
Nové technologie výrazně rozšířily možnosti interakce se zákazníky. Zjistěte, jak využít výhod vzdáleného prodeje a proměnit každé setkání v úspěch.
EFEKTIVNÍ VEDENÍ
Efektivní vedení se rozhodně snáze řekne, než udělá, přičemž optimální způsob vedení ovlivňuje mnoho faktorů. Moderní pracoviště s rostoucí flexibilitou vyžaduje moderního lídra a někdy i přechod na práci na dálku.
STÁHNĚTE SI ZPRÁVU O HYBRIDNÍM PRODEJI
Nová "Zpráva o hybridním prodeji" společnosti Mercuri International se podrobně zabývá tím, jak se změnilo obchodní prostředí v nedávném bouřlivém období, a jak se na tyto změny dívají manžeři obchodních organizací. Zkoumá výhody a nevýhody osobního prodeje oproti prodeji na dálku - a ptá se: "Co teď?"