Pomůžeme vám zjistit skutečnou aktuální situaci
Při projektech zaměřených na zvyšování výkonnosti prodeje používáme širokou škálu analytických nástrojů – průzkumy, barometry, audity, assessmenty a podobně. Jejich cílem je poskytnout co nejobjektivnější faktickou informaci o skutečném stavu, možných problémech nebo příležitostech. Analýzy mohou být prvním krokem rozsáhlého optimalizačního projektu nebo mohou být realizovány samostatně.
Analýzy a assessmenty Mercuri International vám mohou pomoci například:
- porozumět, proč vaši zákazníci kupují (nebo nekupují) od vás to, co byste chtěli
- zjistit, proč aktivity vašich prodejců nepřinášejí uspokojivé výsledky
- ověřit si, zda jsou vaši pracovníci schopni realizovat vaši prodejní strategii
- předpovědět, jak úspěšní budou vaši manažeři prodeje v budoucnu
Používáme praktické nástroje a metody, díky kterým zjistíme fakta, názory a důležitá data. Ta dále ověřujeme prostřednictvím osobního kontaktu. Závěry a doporučení vycházejí z našich dlouholetých zkušeností. Společně
s pracovníky klienta jsme pak schopni vytvořit praktické a realizovatelné plány, jak zvýšit výkonnost prodeje a zlepšit výsledky.
Příklady analýz Mercuri International:
- analýza výkonnosti prodeje – Sales Strenght Analysis™
- audit prodeje nebo prodejní organizace
- hodnocení úrovně prodeje a marketingu
- analýza postojů a názorů zákazníků – MI CARE™
- analýza klíčových prodejních situací
- „mystery shopping“ – osobní, telefonický, prostřednictvím mailové komunikace
- assessment centrum, development centrum
- analýza rozvojových potřeb pracovníků prodejních organizací
- hodnocení růstového potenciálu prodej
Chcete se dozvědět více o auditech a analýzách?
KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651