Co bude dál
Mercuri International vytvořila zprávu, která zkoumá její obrovský potenciál a to, jak se vyhnout některým etickým a praktickým problémům, které její využívání přináší.

AI PRO PRODEJNÍ PROFESIONÁLY
Třetí a poslední zpráva poskytuje přehled různých nástrojů a řešení založených na umělé inteligenci, které jsou na trhu k dispozici pro B2B prodej. Od analýzy publika až po měření spokojenosti zákazníků. Vydejte se na cestu prodeje řízeného umělou inteligencí!
STÁHNOUT ZPRÁVUUmělá inteligence v prodeji
Navigace v nové éře s pokročilou umělou inteligencí. Podívejte se na přehled některých témat, která jsou obsažena v naší nejnovější komplexní zprávě o využití umělé inteligence v prodeji.
Přečtěte si článek
ŘÍZENÍ LIDÍ S POMOCÍ UMĚLÉ INTELIGENCE
Druhá zpráva (v češtině) o umělé inteligenci se zaměřuje na její potenciál, příležitosti a rizika v oblasti lidských zdrojů - od náboru zaměstnanců až po koučování prodejců.
Stáhnout zprávu
VYUŽIJTE UMĚLOU INTELIGENCI NAPLNO
Udělejte si širší obrázek o možnostech využití umělé inteligence pro odborníky v oblasti lidských zdrojů, prodeje nebo marketingu
Stáhnout tipsheetŘízení lidí pomocí AI: Využití umělé inteligence pro nábor, rozvoj dovedností a trénink prodejců
Oblast HR prošla pozoruhodnou proměnou a posunula se od administrativních úkolů ke strategickým rolím. Vliv umělé inteligence na nábor, rozvoj dovedností a trénink prodejců nesporně otevírá cestu strategické funkci HR založené na datech, která je hnací silou organizačního úspěchu.
Přečtěte si článek
Umělá inteligence pro marketéry
V naší kompletní zprávě o AI v češtině zkoumáme konkrétní potenciál, který nástroje AI pro marketéry představují. Najdete zde vše - od tvorby obsahu přes automatizaci až po analýzu.
STÁHNOUT ZPRÁVU
Začněte s AI pro marketing
Nejste si jisti, jak s AI pro marketing začít? Máme pro vás 10 nejlepších tipů na osvědčené postupy v oblasti AI, které vás navedou správným směrem.
STÁHNOUT TIPSHEETDemystifikace umělé inteligence
Vliv umělé inteligence na marketing B2B je nepopiratelný a představuje spoustu příležitostí pro růst a inovace. Aby však firmy skutečně využily obrovský potenciál umělé inteligence, je nezbytné, aby si definovaly jasnou strategii.
Přečtěte si článek
Mercuri International Research
Vliv umělé inteligence na B2B marketing je nepopiratelný a představuje velké příležitosti pro růst a inovace. Aby však bylo možné obrovský potenciál umělé inteligence skutečně využít, je nezbytné, aby si podniky definovaly jasnou strategii.
KONTAKTUJTE NÁSMARKETING ŘÍZENÝ AI
Prozkoumali jsme různé nové nástroje a možnosti, které nástroje umělé inteligence nabízejí marketérům. Tato obsáhlá zpráva pokrývá širokou škálu oblastí, včetně tvorby obsahu, automatizace a analýzy dat, a představuje ucelený přehled dostupných nástrojů a jejich potenciálních přínosů.