Budoucnost prodejců
Tato nejstarší profese se dynamicky vyvíjela v čase, aby odpovídala měnícím se požadavkům nových generací. Nyní nastal čas na další vlnu změn. Tentokrát ale nejde o postupnou změnu, ale o transformaci. Technologie transformují způsoby nakupování zákazníků, což nutí prodejce, aby transformovali způsoby prodeje. Ti, kdo na to reagují a jsou ochotni změny provést, se na této vlně svezou a posunou svoji prodejní organizaci i vlastní kariéru na vyšší úroveň. Alvin Tofler před mnoha lety předpověděl: “Negramotnost ve 21. století nebude znamenat neschopnost číst a psát. Negramotný bude ten, kdo nebude schopen se učit, odnaučit a znovu naučit již zapomenuté”.
Proč je nutné se přizpůsobit?
Jednoduše proto, že digitalizovaný svět dramaticky navýšil množství informací, které mají vaši zákazníci k dispozici. Zákazníci tak absolvují stále větší část své nákupní cesty předtím, než se vůbec setkají s prodejcem. Digitální zralost všeobecně roste, ale mezi různými obory se liší.
Rozvojové oblasti prodejce 3. milénia
- Porozumění novému nákupnímu chování
- Přítomnost na nákupní online cestě zákazníka
- Úspěšný první kontakt
- Porozumění zákazníkovi, jeho očekáváním, problémům a potřebám
- Příprava nabídky a argumentace
- Prezentace a obhájení nabídky
- Překonání rezistence a uzavření obchodu
- Úspěšné zvládání komunikačních nástrojů
Přizpůsobte váš prodej podmínkám 3. milénia způsobem, který vám nejvíce vyhovuje:
Trénink prodejního týmu na míru
Otevřené tréninkové programy
> Seminář – Prodej ve 3.miléniu
> Tréninkový program – Prodej ve 3. miléniu
Manažerský workshop
Bezplatné konzultační setkání
Brozura – PRODEJ VE 3. MILENIU PDF 1