PROČ JE HYBRIDNÍ PRODEJ BUDOUCNOSTÍ PRODEJE...
Jak tedy vyvážit osobní a virtuální prodej? A jaké dovednosti budeme potřebovat, abychom zůstali v příštích letech skutečně konkurenceschopní? V našem průzkumu jsme oslovili vrcholové manažery a manažery prodeje a získali řadu zajímavých poznatků a závěrů, které najdete ve zprávě "The Hybrid Selling Report 2021".
Co teď?
Je hybridní prodej "novou normou"? Co nám nová zjištění říkají o trendech ovlivňujících moderní prodejní techniky? Náš pětiminutový blogový příspěvek se zabývá těmito důležitými otázkami.
Přečíst příspěvekCO ZE ZJIŠTĚNÍ VYPLÝVÁ PRO VÁS A VAŠI ORGANIZACI?
S neustále se měnícím podnikatelským prostředím dochází k velkému posunu.
Co vlastně znamená hybridní prodej?
PŘIPRAVTE SVŮJ PRODEJNÍ TÝM NA BUDOUCNOST...
Při pohledu na budoucí stav prodeje je jisté, že budoucnost je hybridní. Je na čase zvýšit kvalifikaci a poskytnout týmům nástroje, které potřebují k efektivnímu jednání se zákazníky ve světě online i prezenčních setkání. Společnost Mercuri International vás podpoří v každém kroku při uskutečňování udržitelných změn ve vašem prodejním týmu. Jsme si vědomi, že potřeby každého našeho partnera jsou jiné – proto vytváříme modulární flexibilní tréninky a rozvojová řešení, která vašim týmům pomohou dosahovat vynikajících prodejních výsledků.