To nejlepší z obou světů

Pandemie ovlivnila v posledních 2 letech prodej téměř všech společností. Proto musíme přehodnotit naše prodejní techniky, aby byly i nadále efektivní. Tam, kde kdysi byla normou osobní setkání, se ukázal skutečný potenciál (a take omezení) virtuální interakce se zákazníky.

STÁHNĚTE SI CELOU ZPRÁVU

PROČ JE HYBRIDNÍ PRODEJ BUDOUCNOSTÍ PRODEJE...

Jak tedy vyvážit osobní a virtuální prodej? A jaké dovednosti budeme potřebovat, abychom zůstali v příštích letech skutečně konkurenceschopní? V našem průzkumu jsme oslovili vrcholové manažery a manažery prodeje a získali řadu zajímavých poznatků a závěrů, které najdete ve zprávě "The Hybrid Selling Report 2021".

PŘEHLED...

Chcete přehledné shrnutí zprávy o hybridním prodeji? Naše infografika obsahuje klíčová čísla a ukazuje trendy, potenciální zvýšení produktivity a možná úskalí.

ZOBRAZIT INFOGRAFIKU

Co teď?

Je hybridní prodej "novou normou"? Co nám nová zjištění říkají o trendech ovlivňujících moderní prodejní techniky? Náš pětiminutový blogový příspěvek se zabývá těmito důležitými otázkami.

Přečíst příspěvek

CO ZE ZJIŠTĚNÍ VYPLÝVÁ PRO VÁS A VAŠI ORGANIZACI?

S neustále se měnícím podnikatelským prostředím dochází k velkému posunu.
Co vlastně znamená hybridní prodej?

PRODUKTIVITA PRODEJE

Budoucnost je hybridní. Obchodníci a prodejci mohou být díky hybridnímu prodeji 4krát produktivnější. Prodej se odklání od tradičních prodejních modelů – k neefektivním způsobům už není cesty zpět.

BUDOUCÍ ZPŮSOB PRODEJE

Každá online schůzka šetří a vytváří čas pro důležité a pečlivě vybrané osobní setkání, využijte tedy všechna setkání naplno.

JINÉ DOVEDNOSTI

Požadované dovednosti prodejců, pracovníků v kancelářích a manažerů prodeje se významně mění.

VYUŽÍVEJTE INTERNÍ PRODEJCE

Díky hybridnímu prodejnímu přístupu se mohou o dříve spíše opomíjené menší zákazníky starat interní prodejci a pracovníci podpory prodeje.

KONTAKTUJTE NÁS A DOZVÍTE SE VÍCE

JSTE SOUČÁSTÍ PRODEJNÍHO TÝMU ZÍTŘKA?

Na základě závěrů našeho nedávného průzkumu se více zaměříme na některá zjištění a jejich důsledky pro prodejní týmy zítřka. Co přesně znamená hybridní prodej pro produktivitu? A co bude třeba udělat, aby byl úspěšný?

STÁHNOUT ČLÁNEK

PŘIPRAVTE SVŮJ PRODEJNÍ TÝM NA BUDOUCNOST...

Při pohledu na budoucí stav prodeje je jisté, že budoucnost je hybridní. Je na čase zvýšit kvalifikaci a poskytnout týmům nástroje, které potřebují k efektivnímu jednání se zákazníky ve světě online i prezenčních setkání. Společnost Mercuri International vás podpoří v každém kroku při uskutečňování udržitelných změn ve vašem prodejním týmu. Jsme si vědomi, že potřeby každého našeho partnera jsou jiné – proto vytváříme modulární flexibilní tréninky a rozvojová řešení, která vašim týmům pomohou dosahovat vynikajících prodejních výsledků.

PRODEJ NA DÁLKU

Nové technologie výrazně rozšířily možnosti interakce se zákazníky. Zjistěte, jak využít výhod vzdáleného prodeje a proměnit každé setkání v úspěch.

EFEKTIVNÍ VEDENÍ

Efektivní vedení se rozhodně snáze řekne, než udělá, přičemž optimální způsob vedení ovlivňuje mnoho faktorů. Moderní pracoviště s rostoucí flexibilitou vyžaduje moderního lídra a někdy i přechod na práci na dálku.

TRÉNINKOVÁ TÉMATA

STÁHNĚTE SI ZPRÁVU O HYBRIDNÍM PRODEJI

Nová "Zpráva o hybridním prodeji" společnosti Mercuri International se podrobně zabývá tím, jak se změnilo obchodní prostředí v nedávném bouřlivém období, a jak se na tyto změny dívají manžeři obchodních organizací. Zkoumá výhody a nevýhody osobního prodeje oproti prodeji na dálku - a ptá se: "Co teď?"



    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.