Informace o programu
Schopnost vytvářet si s obchodními partnery dobré vztahy má pro obchodníky, key account manažery i manažery prodeje podstatný význam. Ještě důležitější je umět tyto vztahy využívat k doplňkovému prodeji, rozvoji spolupráce a dlouhodobé loajalitě zákazníků.
Účastníci programu se seznámí s praktickými nástroji a technikami vztahového prodeje, včetně postupu VIP, a naučí se je vhodně používat.
Účastníci
Obchodníci, prodejci, reprezentanti, konzultanti
Account manažeři, manažeři pro klíčové zákazníky
Vedoucí prodejních týmů a další pracovníci, pro něž je podstatné rozvíjet a využívat vztahy s klienty
Obsah
Určení situací vhodných pro vztahový prodej
Vztahový prodejní postup VIP
Komunikační profil – jak působím na jiné lidi
Porozumění osobě partnera
Používání vztahového prodejního postupu k rozvoji spolupráce
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním tréninku se stručným výkladem, diskuzí, praktickým nácvikem prodejních situací a plánem rozvoje spolupráce s vybranými klienty
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více