Informace o programu
Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj hodnotu a vybrat nebo vytvořit řešení, které mu ji přinese. Vzhledem k zásadně změněné situaci tradiční prodejní postupy velmi často selhávají.
Účastníci programu se seznámí s technikami a postupy, které jim pomohou efektivně používat prodej založený na hodnotě.
Účastníci
Prodejci, obchodníci, account manažeři
Vedoucí prodejních týmů a manažeři prodeje
Obsah
Porozumění prodeji založenému na hodnotě
Prozkoumat: jak provést důkladnou analýzu potřeb zákazníka včetně jeho cílů a nákupních motivů
Vytvořit: jak navrhnout nejlepší možné řešení obsahující skutečnou hodnotu pro zákazníka
Prezentovat: jak správně prodat vaše řešení všem klíčovým osobám
Dohodnout: jak úspěšně uzavřít obchod
Paralelní práce na vlastním obchodním případu
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním prezenčním tréninku
Projektové úkoly a práce na vlastním obchodním případu mezi jednotlivými tréninky
Termín
25. – 26. 3. 2025
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více