TIME MANAGEMENT OBCHODNÍKA

Informace o programu

Systematický způsob práce, efektivní využívání času a jasné priority jsou podmínkou úspěchu pro každého obchodníka, především pokud má na starost spolupráci s větším počtem zákazníků a „prospektů“.
Účastníci programu zdokonalí potřebné dovednosti a získají praktické nástroje pro zvýšení osobní efektivity a plánování prodejních aktivit  vedoucích k lepším prodejním výsledkům.

Účastníci
Obchodníci, prodejci, reprezentanti v situaci opakovaného prodeje většímu počtu firemních zákazníků
Vedoucí prodejních týmů
Manažeři prodeje

Obsah

Zásady práce s časem – principy time managementu 4. generace v práci obchodníka
Nástroje vedoucí ke správné životní rovnováze (well-being)
Cílová struktura portfolia zákazníků dle počtu, velikosti potenciálu a míry jeho využití
Optimalizace struktury zákaznického portfolia
Segmentace zákazníků a „prospektů“
Efektivní plánování zákaznických aktivit se stávajícími i potenciálními zákazníky
Pracovní model obchodníka a jeho dodržování
Organizace času, práce s úkoly a prioritami
Řízení zákaznické báze – aplikace ve vlastní pracovní situaci

Forma
Individuální příprava – zamyšlení se nad svým regionem a svěřenými zákazníky
Účast na 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem a diskuzí, praktickým nácvikem s využitím business simulace a určením vlastních priorit a akčního plánu

Termín
9. – 10. 4. 2025

Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška - objednávka

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

Tickets

Kč26 000.00

Registration Information

Booking Summary

1
x standardní vstupenky
Kč26 000.00
Total Price
Kč26 000.00

Nezávazná rezervace