Informace o programu
Zákazníci se mění, jsou více autonomní a náročnější. Jak mají obchodníci řešit situaci, kdy to, co u jednoho zákazníka funguje skvěle, u jiného vyvolává zcela negativní reakce? A jaký postup má zvolit manažer v případě, že někteří členové jeho prodejního týmu si nechají velmi rádi poradit, ale jiní jsou uzavření a rezistentní? Jestliže se mění jednání zákazníků, musí se změnit i prodejní procesy a manažer prodeje hraje při této změně klíčovou roli. Účastníci programu získají nástroje a dovednosti potřebné pro profesionální vedení osobních i virtuálních koučovacích setkání, která pomohou obchodníkům rozvinout nebo posílit nové potřebné dovednosti a úspěšně zvládat aktuální prodejní situace.
Účastníci
Vedoucí prodejních týmů
Manažeři prodeje a další pracovníci zodpovědní za efektivitu prodejních aktivit členů prodejního týmu
Obsah
Manažer prodeje v roli kouče
Znalost ideálního výkonu – jak směřovat k „prodejní excelenci“
Rozvoj koučovacích dovedností
Koučování v terénu – rozvoj prodejních a komunikačních dovedností obchodníků
Koučování v kanceláři – rozvoj schopnosti optimálně využívat čas a zaměřovat prodejní aktivity správným směrem
Koučování prostřednictvím online platformy
Přizpůsobení koučování různým profilům
Organizace a plánování koučovacích aktivit
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem, diskuzí, praktickým nácvikem v typických modelových situacích a přípravou na vlastní koučovací situace
Termín
5. – 6. 3. 2025
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více