KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Informace o programu

Společnosti, které systematicky řídí vztahy se svými nejdůležitějšími klienty, jsou podle řady průzkumů dlouhodobě úspěšnější. Podstatný vliv má jak celkový přístup firmy, tak i kvalita práce manažerů pro klíčové zákazníky. Nejlepší společnosti mají k dispozici více informací, dokáží do spolupráce zapojit více specialistů na obou stranách, využívají všechny relevantní obchodní příležitosti a budují vzájemně výhodné partnerství.
Účastníci programu se zdokonalí ve všech klíčových oblastech profesionálního řízení vztahů s významnými zákazníky a při spolupráci s nimi budou dosahovat ještě lepších výsledků.

Účastníci
Key account manažeři
Obchodníci a manažeři zodpovědní za řízení vztahů s významnými klienty

Obsah
Key Account Management –  nadhled
Získání informací a porozumění zákazníkovi
Analýza vztahů se zákazníkem
Stanovení cílů a strategie vedoucí k jejich dosažení
Řízení spolupráce, zákaznický plán
Identifikace a využití obchodních příležitostí
Vytvoření a prodej hodnoty zákazníkovi
Měření a hodnocení spolupráce

Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Intenzivní 2denní prezenční trénink se stručným výkladem, diskuzí, praktickým nácvikem a aplikací u vybraného zákazníka
Opční podpora formou koučování

Termín
11. – 12. 6. 2024

Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška - objednávka

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

24 000.00


Nezávazná rezervace