Přehled otevřených programů

MI SALES MANAGEMENT ACADEMY™ – Akademie pro manažery, kteří chtějí úspěšně řídit prodej
ŘÍZENÍ OBCHODNÍKŮ – Řízení výkonu obchodníků pomocí metody VPAK
KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍKŮ – Rozvoj a podpora obchodníků v terénu i kanceláři
PRODEJNÍ POSTUPY 3. MILÉNIA – Nastavení prodejních postupů v souladu s nákupním chováním zákazníků 
SOCIAL SELLING – Integrace sociálních sítí do prodejního procesu
PRODEJ PROSTŘEDNICTVÍM DISTRIBUTORŮ – Jak efektivně řídit prodej prostřednictvím partnerské sítě
INDIVIDUÁLNÍ ROZVOJ MANAŽERA PRODEJE – Individuálně sestavená rozvojová cesta manažera prodeje

PRODEJCE 3. MILÉNIA – Účinné techniky a postupy při prodeji firemním zákazníkům
ACCOUNT MANAGEMENT – Systematické řízení a rozvoj spolupráce s významnými zákazníky
SYSTÉM PRÁCE SE ZÁKAZNÍKY – Určování priorit a plánování aktivit v případě většího počtu zákazníků
OD OBCHODNÍ PŘÍLEŽITOSTI K OBJEDNÁVCE – Systematický postup pro úspěšnou přeměnu poptávek na objednávky
KONZULTATIVNÍ PRODEJ – Jak se odlišit a prodat zákazníkovi nejvhodnější řešení
ASERTIVNÍ PRODEJ – Úspěšné projektivní jednání s rezistentními zákazníky
VZTAHOVÝ PRODEJ – Rozvoj vztahů se zákazníky a jejich využití ke zvýšení prodeje
STORYTELLING PŘI PRODEJI – Vysoce účinná forma přesvědčování zákazníka
JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKY 3. MILÉNIA – Nové prodejní techniky pro úspěšné jednání s dnešními zákazníky
INDIVIDUÁLNÍ ROZVOJ OBCHODNÍKA – Individuálně sestavená rozvojová cesta obchodníka

TVORBA PREZENTACE – Příprava a design poutavé prezentace s vysokým účinkem
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI – Úspěšné vystupování před skupinou zákazníků nebo spolupracovníků
POKROČILÉ PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI – Vedení profesionální prezentace v různých situacích
PŘÍPRAVA A VEDENÍ PRODEJNÍ PREZENTACE – Jak podstatně zvýšit účinnost klíčových prodejních prezentací

VYJEDNÁVÁNÍ S OBCHODNÍMI PARTNERY – Příprava a vyjednávání vedoucí k dosažení co nejlepších podmínek
POKROČILÉ VYJEDNÁVACÍ DOVEDNOSTÍ – Jak úspěšně postupovat ve složitých vyjednávacích situacích

KOMUNIKACE S OBCHODNÍMI PARTNERY – Profesionální komunikace a využití kontaktů s klienty k rozvoji spolupráce
POSKYTOVÁNÍ ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – Způsoby a metody jak zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
INTERNÍ KOMUNIKACE – Úspěšné jednání s různými typy spolupracovníků
INDIVIDUÁLNÍ ROZVOJ MANAŽERA SLUŽEB – Individuálně sestavená rozvojová cesta manažera služeb

MI LEADERSHIP ACADEMY™ – Akademie pro manažery, kteří chtějí úspěšně vést tým spolupracovníků
ŘÍZENÍ ZMĚNY – Jak úspěšně realizovat změnu v obchodní organizaci
VEDENÍ HODNOTÍCÍCH ROZHOVORŮ – Příprava a vedení přínosných hodnotících pohovorů
INDIVIDUÁLNÍ ROZVOJ MANAŽERA – Individuálně sestavená rozvojová cesta manažera

 

Chcete se dozvědět více o našich otevřených programech nebo pomoci s výběrem nejvhodnějšího programu pro vás nebo váš tým?

KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651