POSKYTOVÁNÍ ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB

Informace o programu

Zákaznické služby poskytované ve stejné nebo vyšší úrovni než očekávají zákazníci, mají pozitivní vliv na spokojenost zákazníků, a tím i na jejich opakované nákupy a loajalitu.
Absolvování programu nabízí seznámení s principy poskytování kvalitních zákaznických služeb a řadu inspirativních námětů.

Určeno pro
Vedoucí týmů pracovníků ve službách
Pracovníky zákaznických služeb
Další pracovníky, kteří se podílejí na řízení nebo poskytování služeb

Obsah
Interaktivní e-moduly:

  • Kvalitní zákaznické služby
  • Poskytování služeb v souladu s očekáváním zákazníka
  • Jednání s nespokojeným zákazníkem
  • Různé úrovně komunikace
  • Ovládání emocí v pracovním prostředí

Akční plán pro implementaci v praxi

Forma
Individuální absolvování interaktivních e-modulů s videi, případovými studiemi, kvízy apod. v rámci on-line rozvojové cesty – opakovaně kdykoliv v průběhu 6 měsíců.
Možnost využití shrnutí klíčových bodů a akčních tipů (i v tištěné podobě).
Implementační podpora ve formě 2 individuálních 60 minutových „on-line koučovacích setkání“.
Realizace akčního plánu.

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace