POSKYTOVÁNÍ ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB

Informace o programu

Způsoby a metody jak zvýšit kvalitu poskytovaných služeb

Zákaznické služby poskytované ve stejné nebo vyšší úrovni než očekávají zákazníci, mají pozitivní vliv na spokojenost zákazníků, a tím i na jejich opakované nákupy a loajalitu.
Absolvování programu nabízí seznámení s principy poskytování kvalitních zákaznických služeb a řadu inspirativních námětů.

Účastníci

  • Vedoucí týmů pracovníků ve službách
  • Pracovníci zákaznických služeb
  • Další pracovníci, kteří se podílejí na řízení nebo poskytování služeb

Obsah

  • Interaktivní e-moduly:
    • Kvalitní zákaznické služby
    • Poskytování služeb v souladu s očekáváním zákazníka
    • Jednání s nespokojeným zákazníkem
    • Různé úrovně komunikace
    • Ovládání emocí v pracovním prostředí
  • Akční plán pro implementaci v praxi

Forma

  • Individuální absolvování interaktivních e-modulů s videi, případovými studiemi, kvízy apod. v rámci on-line rozvojové cesty – opakovaně kdykoliv v průběhu 6 měsíců
  • Možnost využití shrnutí klíčových bodů a akčních tipů (i v tištěné podobě)
  • Účast na 0,5denním workshopu zaměřeném na implementaci získaných znalostí, nástrojů a postupů do praxe
  • Realizace akčního plánu
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška na trénink

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

8 000.00

Po odeslání přihlášky vám pošleme potvrzení o zařazení do programu. Faktura bude vystavena cca 2 týdny před zahájením programu.

Nezávazná rezervace