KOMUNIKACE S OBCHODNÍMI PARTNERY

Informace o programu

Profesionální komunikace a využití kontaktů s klienty k rozvoji spolupráce

Pracovníci zákaznických služeb a podpory prodeje mohou při komunikaci se zákazníky podstatně ovlivnit jejich loajalitu. V řadě případů mají i prostor k doplňkovému prodeji nebo informování klienta a vlastních spolupracovníků o dalších obchodních příležitostech.
Účast na programu jim pomůže zvýšit sebevědomí při vedení jednání s klienty, snížit riziko zbytečných chyb a přispěje tak k lepším prodejním výsledkům.

Účastníci

  • Pracovníci podpory prodeje
  • Prodejci, obchodníci
  • Pracovníci zákaznických služeb
  • Další pracovníci obchodních organizací, kteří jednají s obchodními partnery

Obsah

  • Komunikace s obchodními partnery – příležitost k rozvoji spolupráce a zvýšení jejich loajality
  • Příprava a vedení obchodního jednání se stávajícími i novými zákazníky
  • Specifika jednání po telefonu
  • Přednosti a rizika online komunikace
  • Dodatkový a doplňkový prodej

Forma

  • Individuální příprava s využitím e-modulů
  • Účast na 2denním tréninku:
    • stručný výklad a diskuze
    • praktický nácvik se zpětnou vazbou
    • akční plán
  • Další rozvoj prostřednictvím e-modulů
  • Realizace akčního plánu
  • Možnost implementační podpory

 

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace