KOMUNIKACE S OBCHODNÍMI PARTNERY

Informace o programu

Profesionální komunikace a využití kontaktů s klienty k rozvoji spolupráce

Pracovníci zákaznických služeb a podpory prodeje mohou při komunikaci se zákazníky podstatně ovlivnit jejich loajalitu. V řadě případů mají i prostor k doplňkovému prodeji nebo informování klienta a vlastních spolupracovníků o dalších obchodních příležitostech.
Účast na programu jim pomůže zvýšit sebevědomí při vedení jednání s klienty, snížit riziko zbytečných chyb a přispěje tak k lepším prodejním výsledkům.

Účastníci

  • Pracovníci podpory prodeje
  • Prodejci, obchodníci
  • Pracovníci zákaznických služeb
  • Další pracovníci obchodních organizací, kteří jednají s obchodními partnery

Obsah

  • Komunikace s obchodními partnery – příležitost k rozvoji spolupráce a zvýšení jejich loajality
  • Příprava a vedení obchodního jednání se stávajícími i novými zákazníky
  • Specifika jednání po telefonu
  • Přednosti a rizika online komunikace
  • Dodatkový a doplňkový prodej

Forma

  • Individuální příprava s využitím e-modulů
  • Účast na 2denním tréninku:
    • stručný výklad a diskuze
    • praktický nácvik se zpětnou vazbou
    • akční plán
  • Další rozvoj prostřednictvím e-modulů
  • Realizace akčního plánu
  • Možnost implementační podpory

 

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška na trénink

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

16 000.00

Po odeslání přihlášky vám pošleme potvrzení o zařazení do programu. Faktura bude vystavena cca 2 týdny před zahájením programu.

Nezávazná rezervace