INTERNÍ KOMUNIKACE

Informace o programu

Interní komunikace ovlivňuje nejen firemní kulturu, motivaci a přístup pracovníků, ale má také podstatný vliv na výkonnost a výsledky jednotlivců i celé organizace.
Absolvováním programu získáte náměty, jak lépe porozumět sobě i spolupracovníkům a jak zlepšit komunikaci a vztahy na pracovišti.

Určeno pro
Pracovníky podpory prodeje a zákaznických služeb
Obchodníky a manažery pro klíčové zákazníky
Manažery a vedoucí týmů
Specialisty a další pracovníky obchodních organizací

Obsah
Interaktivní e-moduly:

  • různé úrovně komunikace
  • empatické jednání v pracovním prostředí
  • ovládání emocí v pracovním prostředí
  • zdravé sebevědomí v pracovním prostředí
  • vyjednávání vedoucí k oboustrannému přínosu

Akční plán pro implementaci v praxi

Forma
Individuální absolvování interaktivních e-modulů s videi, případovými studiemi, kvízy apod. v rámci on-line rozvojové cesty – opakovaně kdykoliv v průběhu 6 měsíců.
Možnost využití shrnutí klíčových bodů a akčních tipů (i v tištěné podobě).
Implementační podpora ve formě 2 individuálních 60 minutových „on-line koučovacích setkání“.
Realizace akčního plánu.

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška na trénink

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

7 000.00

Po odeslání přihlášky vám pošleme potvrzení o zařazení do programu. Faktura bude vystavena cca 2 týdny před zahájením programu.

Nezávazná rezervace