INTERNÍ KOMUNIKACE

Informace o programu

Úspěšné jednání s různými typy spolupracovníků

Interní komunikace nejen ovlivňuje firemní kulturu, motivaci a přístup pracovníků, ale má také podstatný vliv na výkonnost a výsledky jednotlivců i celé organizace. Absolvováním programu získáte náměty, jak lépe porozumět sobě i spolupracovníkům a jak zlepšit komunikaci a vztahy na pracovišti.

Účastníci
Pracovníci podpory prodeje a zákaznických služeb
Obchodníci a manažeři pro klíčové zákazníky
Manažeři a vedoucí týmů
Specialisté a další pracovníci obchodních organizací

Obsah
Interaktivní e-moduly:

  • Různé úrovně komunikace
  • Empatické jednání v pracovním prostředí
  • Ovládání emocí v pracovním prostředí
  • Zdravé sebevědomí v pracovním prostředí
  • Vyjednávání vedoucí k oboustrannému přínosu

Akční plán pro implementaci v praxi

Forma
Individuální absolvování interaktivních e-modulů s videi, případovými studiemi, kvízy apod. v rámci on-line rozvojové cesty – opakovaně kdykoliv v průběhu 6 měsíců
Možnost využití shrnutí klíčových bodů a akčních tipů (i v tištěné podobě)
Účast na 0,5denním workshopu zaměřeném na implementaci získaných znalostí, nástrojů a postupů do praxe
Realizace akčního plánu

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška na trénink

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

8 000.00

Po odeslání přihlášky vám pošleme potvrzení o zařazení do programu. Faktura bude vystavena cca 2 týdny před zahájením programu.

Nezávazná rezervace